








_napsali o nás
„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu
Mediář, 25.1. 2023
Kampaň pro Ford zpracovala a vytvořila digitální agentura WeDigital v koprodukci s butikovou kreativní produkcí Final_2. Scénáře spotů reagují na komentáře ze sociálních sítí, diskuse se zákazníky i zpětnou vazbu od prodejců Ford. Všechny příběhy mají reálný základ a český motorista se s nimi dokáže snadno ztotožnit, ať už jde o využitelnost vnitřního prostoru, dojezd na jedno nabití nebo hustotu nabíjecí sítě.
Servier upozorňuje krvavými vzkazy na riziko hypertenze.
MediaGuru, 18.3. 2022
Sdělení dramatizuje kreativní exekuce formou krvavých vzkazů, kterými k lide promlouvá jejich srdce. „Vysoký krevní tlak může být skrytým zabijákem, a tak jsme kampaň ztvárnili právě skrze dramatický motiv, na který nejsou lidé z farmaceutických reklam zvyklí,”
Nikol Leitgeb opět v kampani Zoot. Tentokrát i s manželem.
Marketing a Media, 16.11. 2021
S nadsázkou jsme chtěli poukázat na to, že dokonalé Vánoce jsou hlavně o lidech a jejich společném prožívání Vánoc. S naší pomocí jim to pak bude slušet za všech okolností,“ říká Michaela Mihók, brand manažerka Zoot.
Ojeté auto se dnes kupuje z gauče.
Czech Promotion, 16.11. 2021
“V jednoduchém příběhu ukazujeme, že věc, která bývala komplikovaná a tak trochu připomínala ruskou ruletu, vyřeší zákazníci na Carvago.com snadno, bez stresu a spolehlivě – prostě z gauče.”
Skvělá řemeslná práce, jak to Final_2 umí. Vizuál vypadá skvěle.
Mediář, 8.2. 2025
E-shop s přírodními doplňky stravy, vitamíny a produkty pro fyzické i duševní zdraví BrainMarket spustil už na podzim kampaň k šíření povědomí o výhodách těchto doplňků. Jedním z klíčových produktů je Samurai Focus, doplněk stravy pro zvýšení fyzického výkonu, koncentrace a energie, který má pomáhat dosáhnout maximální koncentrace a mentální výkonnosti inspirované disciplínou samurajů. Hlavní tváří kampaně je český bojovník MMA Jiří Procházka.
VCCP pomáhá dát dětem křídla.
Mediář, 3.5. 2021
Kampaň na podporu iniciativy Piana do škol tentokrát reklamní katy vzala za srdce nejvíc…Spot pro kampaň vznikl jako charitativní iniciativa ve spolupráci s kreativní produkcí Final_2, pod vedením producenta Jana Chramosty a režisérky Valerie Recmanové. Hlasem kampaně se stal Jiří Bartoška.
Osobnosti české kultury vzdávají hold Hippokratově armádě.
Rock & Pop, 18.2. 2021
Před kamerou Lubomíra Krupku se postupně objevuje bezmála čtyřicítka osobností spojených s českou kulturou. Herci, muzikanti, režiséři, scénáristé, choreograf, ředitelka divadla či dokonce kouzelník. Všichni své role ztvárnili bez nároku na honorář s cílem podpořit charitativní záměr projektu.
Final_2 …natočili pro pracovní oděvy Ardon akční příběh s kaskadéry
Mediář, 27.11. 2020
“Výrobě klipu předcházely tři měsíce přípravných prací. Samotné natáčení pak trvalo tři dny, další dva týdny zabrala postprodukce. Celkem pět různých námětů vzniklo v rámci takzvaného kreativního kruhu, tedy konceptu, ve kterém Final_2 využívá až pěti zkušených kreativců, scenáristů a režisérů…”
Čeští filmaři slaví obrovský mezinárodní úspěch. Ovládli soutěž 48 Hour Film Project
Kinobox, 8.3. 2020
Hlavním vítězem celosvětové soutěže 48 Hour Film Projectu, v rámci něhož mají týmy za úkol během dvou dnů vymyslet, natočit a odevzdat výsledný snímek, se stal prvně v historii český tým.